Momy02 Beşik almayı düşünüyorum amaHoffie mi elele mi ya da önerebileceğiniz bir beşik var mı anne yanı için?
TugceOrak Elele madre aldım ben canım, dün geldi kargodan kurduk. Gayet yeterli ve güzel oldu. Yanında hediye gelen yatak için iyi değil diyorlar, yataştan yatak alıcam sadece
bikbikbikaak TugceOrak boyutuna dikkat edin yatağın ben yüksek almışım, park yatağın içinde 5 cmlik yatak kullanın yazıyormuş görmemiştim, işbir’den daha yüksek bi yatak almıştım. Mecbur kullanıyorum