Songlkaraduman Yeay şuan aynısı bendede var 14+5 haftalığım özel bölgemiz üst tarafında dokununca oturunca ağrıyor uzanınca birşey kalmıyor
Yeay Songlkaraduman evet dokununca ağrıyo şişlikte var zaten ama uzanınca daha çok hissediyorum ağrıyı
Songlkaraduman Yeay düz sırt üstü yatınca geçiyor şimdi sağa vya sola yatınca aynı durum devam editör ikimizdede aynı problem varsa normal oluyor herhalde maşallah millet kaynana görümce postundan bizimkileri görmüyor
Yeay Songlkaraduman aynen valla kaynana falan olunca şakır şakırlar neyse bugün ağrım falan olmadı Allah’a şükür seninde geçmiştir inşallah
Songlkaraduman Yeay evet geçti çok şükür lavabo rahatlatıyor 😂 kabızlıktan herhalde sertlik ve ağrı yapıyor geçti benimki çok şükür çözüm lavabo tekrar olunca lavaboya git derim 😂🙈🙈🙈