Aselseda ben o sebeple çarşamba günü gittim hatta ben o akıntıyı suyum geldi sandım. Çünkü iç çamaşırm ve pijamam bu akıntı ile ıslandı halada öyle. Doktor kontrol etti normal dedi nts ölçümün yapıldı normal sancılar çıktı. Beklemedeyiz hala da 39+5 olduk