Canım anneler 2gündür çok kötü hastayım 😟😣 Ne içeçeğim ne kullanabilirim bilmiyorum 🤷🏼♀️ burnum tıkalı nefes alamıyorum boğazim şiş su içinçe bile acıyor.Baş ağrisida var halsizlik huzursuzluk lütfen yardim edin ne rahatlatır ne içebilirim ne yapabilirim tavsiyeniz varmı ? Nasıl geçer ? Sizler ne yaptiniz?