nisamomy_ İkisi arasında kaldım kızlar en geç yarın sipariş etmem gerekiyor kullananlar yorum yapabilir mi
bade25 nisamomy_ ben Prego arteon aldım henüz kullanmaya başlamadık ama ağır değil gibi sürüşü çok rahat
bikbikbikaak Prego Solo’yu mağazada denemiştim sevmiştim ama pusetin ana ünitenin üstüne takılıyor olması beni rahatsız etmişti
nisamomy_ bikbikbikaak benide o rahatsız ediyor 😔 ama hafifliği de cezbediyor Yalnız hiç arteon canlı deneyimleyemedim ağırlık çok etkiler mi bilemiyorum
bikbikbikaak nisamomy_ kapanması falan nefisti ya, ben prego mios aldım sonrasında arabadan memnunum ama tek başıma bi taksiye binmem gerekse nasıl yaparım bilmiyorum. Abi sen şu çocuğu tutar mısın arabayı kapatayım falan diyeceğim herhalde 😅