Merhaba kızlar dün şiddetli sancılarımla doktora gittim sabah ve normalde 19. Haftada gidecektim 16+1 di dün gittim mecburen ağrıdan 3 tane oğlum var doktora cinsiyeti sordum sadece tahminde bulundu erkek gibi görünüyor dedi ama emin olmak için 19. Haftayı bekleyelim tekrar bakarım dedi nedense ben hep kız hissediyorum bu sefer kız olacağından adım gibi eminim kızlar sizce değişirmi cinsiyeti😂varmı benimle aynı durumu yaşayan