@Sima789 ben ilkden kullanmadım hiç ikincidede reflu maması kullandık gittim Philips aldım ama kullanım bittikten sonra attım hijyenik olmaz ya bekliyor ne kadar kaynatirsak kaynatalim inşallah gerek kalmaz ama birtane yeni alacagim bu tarz şeylerin tek o bebege ait olması gerekli olduğunu düşünüyorum