Kızlar Antalya da sanırım şehir hastanesi ve tıp varmış. Doğum yapmayı orada düşünüyorum. Özel ve devlet olacak şekilde ilerleyeceğim. Fakat doğumumu fiyatların bu kadar uçuk olduğunu duyduğum için devlette yapıcam. Bilgisi olan neresi daha iyi odalar tek kişilik mi doktorları ebeleri hakkında bilgisi olan eşler doğuma girebiliyor mu beni yönlendirir misiniz. Sorabileceğim kim var bilmiyorum..