Leylak34 canım öğün olarak belki evet fazla şey yemedin ama meyve , kuruyemiş vs tükettiysen onlar da gizliden kilo yapar. Bir de kabızlık sıkıntın varsa o da öyle gösterir . Diyetisyenle devam et istersen , aylık kilo takibini ve beslenme düzenini sana göre ayarlar. Hem bu süreci daha stressiz atlatmış olursun. Ben 53 ile hamile kaldım 36 haftalığım 57 kiloyum. Başlar da bulantım olduğundan. Eşim bana kızıyordu çocuğu aç bırakıyorsun ye ye falan diye zaten bağırsak rahatsızlığım var birçok şey gaz yaptığından yiyemiyorum bunun için diyetisyene gittiğimde verdiği listeden inan fazla yiyormuşum 😅Kilo problemim olmamasına rağmen verdiği listeden daha fazla. Bazen biz porsiyon kontrolü sağlayamıyoruz. Diyetisyenle devam edersen 20. Haftaya kadar kilo verme yönünde düzen sağlıyorlar.