minikari Normalde başka yerde beta baktırıyordum sağlık ocağı da kan istedi beta > 1368,00 ng/dl yazıyor yani anlamadım diğer hastane daha farklıydı sistemde kaç şuan beta
kalorisizpatates minikari 1368’ten büyüktür diyor sistemleri bu değere kadar ölçüyormus bu değerden daha yüksek yani
dalyaluna35 minikari laboratuvar farklılıkları çalışılan cihaz ve referans aralığı sonucu etkiliyor en doğru takip sabit bir hastanede devamlı takip etmek diğer türlü kafanız karışabilir
Eslem2112 minikari cnm ekran görüntüsü varsa atabilirmisin 🙏öyle yorumlayalım virgüle de dikkat etmek gerek
Esseraa22 @minikari ben iki üç gebeligimide hepsini sağlık ocağında takip ettim 33000 çıktı ikinci de bence daha yüksek olsa çıkar sağlık ocağında 5binde çıkıyor 10 binde bende ilk defa duydum
minikari Esseraa22 ben farklı hastane de ölçüm yaptırıyorum doktor bırakmıştı beta takibi geçen hafta da keseyi gördük geçen hafta zaten 1800 lerdeydi burda böyle çıkınca şaşırdım o yüzden merak ettim aslında
minikari dalyaluna35 ben farklı hastane de ölçüm yaptırıyorum doktor bırakmıştı beta takibi geçen hafta da keseyi gördük geçen hafta zaten 1800 lerdeydi burda böyle çıkınca şaşırdım o yüzden merak ettim aslında Sağlık ocağında diğer kan değerlerimi merak etmiştim ondan kan verdim beta da istemiş hekim
Esseraa22 @minikari nerde yaptirdiysaniz orda devam etmek lazım böyle yanlışlıklar çıkıyor doktorunuza bir sorun gittiğinizde bu şekilde çıktı diye laboratuvar dan kaynaklı değişkenlik veriyor o yüzden nerde yaptirdiysaniz orda devam edin bu sefer stres oluyor insan mesela geçen hafta 1800 diyorsunuz şimdi 1368 çıkmış burda çok okumuştum hastane de yaptırıp daha sonra sağlık ocağında düşük çıkmış tekrar hastaneden verip yaptırdılar xokmkafaniza takılırsa hastanede tekrar bı verin
minikari Esseraa22 evet bide sağlık ocağında referans aralığı da yazmıyor birazdan sağlık ocağına giderim sonra da normal hastaneye 🙂