NisanRana Nisan ve Rana cok güzel isimler ztn kızım olsa bnde Nisan koyacaktım 🤗 ikisini bir arada kullanınca biraz zor gbi gözüküyor ama siz beğenmişsiniz elalemi boşverin . Çocukta büyüyünce hangisini seviyorsa onu kullanır veya çift isim olarak kullanır bnce güzel 🤗