47 kilo ile hamile kaldım şuan 9. Haftam ve hala 47 kiloyum normaldede yiyip yiyip kilo alamayan birisiyim bu kiloda olmam bebek için zararlı olur mu mide bulantım olmasına rağmen yemem gayet iyi ama gebelikten öncede bu durum böyleydi makarnayla mantiyla pilavla ekmek yiyen bir insandım ama kilo alamıyordum