dilaradoyan Kubra0021 hamileliğin hiçbi haftasında kanama normal karşılanmaz. Lütfen doktorunuza gidin veya haber verin
fairytale_ Kubra0021 benim doktorum hamilelikte kanama ıstemeyecek bır durum demıstı bazen onun ıcın temkınlı olmak lazım belkı ufak bıseydır normal bıseydır ama rahatlarsın en azından
Kubra0021 GirlandBoy_Mom nişan degmis her halde öyle diyorlar şuan iyiyim bebek harekete ediyor sancım da yok kendimi iyi hissediyorum
Dlraa1 Ben 25+4’üm hamileliğim kanamalı ve lekelenmeli geçiyor bir sıkıntıda göremiyor doktorum progestan kullanıyorum. Yani insan korkuyor ama sen kendini korkutma. Doktoruna bi danış ama. Kubra0021