Mrym54 çok haklısınız insanın morali çok bozuluyor. Benim oğlumda 6 yaşına geldi hem o hemde babası aşırı yemek seçiyor. Önünde örnek babası olduğu için çok zor ilerleme kaydediyoruz.
Ergoterapist konusunu ben de tavsiye ediyorum. “Gerekirse aç kalsın” diye evde yanlız denediğimde de 2 gün boyunca inat ettiğini bilirim. Malesef bir uzmandan yardım almak gerekiyor.