Snmrzgr0 fazla sütle alakası olmadığını biliyorum benimde bir kere 27 haftada geldi çok az bugün baya heldi genelde prolaktin hormonu çok salgılamaktan oluyormuş ama belki doktoru başka açıklama yapmış olan vardır diye bir sorayım dedim 🤗 teşekkürler