Nurrvldn Kızlar bız bugün 17+0 olduk çok şükür bizimle aynı olan anneler nasılsınız nasıl gidiyor hıssetmeye başladınız mı
melsaanne Nurrvldn bizde bugün 17 olduk 🥳 ikinci gebeliğim olduğu için bir haftadır hareketini hissediyorum ben biraz biraz
Nurrvldn melsaanne benim ilk gebelıgım hıssetmeye başlamak ıstıyorm bir an önce hayırlısı ıle ınslalah
Hemsire-1 Yaa ne güzel maşallah. İlk gebeliğim bazen balık çırpınması giib hissediyorum ama gaz mıdır diye de düşünüyorum:))
Azmiebru Ya ben 18+3 oldum çok çok hafif hissediyorum ve çok kısa ikinci hamileliğim doktor normal dedi ama neden hissedemiyorum çok ve hergünde hissedemiyorum