Girlmama sude_18 acild egece test vermistim pozitif olunca sabah doktora gitmistim vitamin ve folik asit vermisti
Senanur07 sude_18 ben 5 haftalık gitmiştim ama kese görünmemişti 7 haftalıkken tekrar gitmiştim o zaman görünmüştü
bebegimibekliyorum__ sude_18 beta baktırdığımda 1400 dü 10 gün bekledim gittim keseyi ve bebeği görmüştük 6+5 gibiydi
Krystal sude_18 Ben test yaptıktan sonra acile gitmiştik. Kasıklarımda ağrım olduğunu, hamilelik şüphem olduğunu söylemiştim. İlk kontrolüm böyle olmuştu 🤭6 haftalıktı çitlembik 🥰
Demem sude_18 5.haftada keseyi görürsünüz 6. 7. Hafta da da kalp atışını duyabilirsiniz. Stres yaşamamak için 6 ideal bence keseyi görür şanslı iseniz kalp atışını da duyarsınız. 🤍