iknrkc bende sağlık çalışanıyım. Zaten hipoglisemi hastasıyım , ben yaptırmadım çünkü parmaktan bakıyorum sürekli. Aşırı kilo alımınız , tatlı yemede artış var ise bence yaptırmanız da fayda var . Eğer çıkar ise gebelik şekeri riskleri var. Ama bunu glukoz içmek istemez iseniz açlık tokluk şeklinde baktırabilirsiniz