Shedatk Kızlar kasılma denen şey ağrı gibi bişey mi anlamıyorum ,alt karnımı sıkıp bırakıyorlar sanki ama acı değil rahatsızlık , sizce bu kasılma mı
Betuloz Shedatk kasılma tek başına doğum belirtisi değil ama sizin gününüz gelmiş kasılma anında saate bakın düzenli mi oluyor onu kontrol edin
Betuloz Shedatk benim kasılmalarım başladı sabahına suyum gelmişti yani bilemiyorum sağlıkla gelir inşallah telaşlanmayın 😊
Shedatk Betuloz normalde 39+0 da kanalda bile değildi bebeğim açılmam falanda yoktu , kanala girdimi girmedi mi bilmiyorum ama bi kaç gündür hafif adet sancım vardı , bu akşamda kasılmaları anlayamadım çok ama var gibi hissettim
Tatlisanne42 Shedatk kasılma genelde bebek mesela bı yere toplandığında böyle rahatsizlik verir ağrı olmaz sancı da olmaz sadece böyle taş gibi hissedersin karnını snra geçer
Tatlisanne42 Shedatk yani sdce rahatsızlık veriyor sancı olmuyor karnın sertlik durumuna bakar eğer çok sertlesirse kasılma yani karnında hafif ağrı oluşabiliyor oda çok şiddetli olursa