Buseipek35 İlk bebeğimi özelde doğurdum fakat şuanda 2.gebeliğim İzmirde hangi devlet hastanesi iyi ve doktor adı nedir
Umut_1302 Buseipek35 ben tepecik kadın doğuma gidiyorum ama ek bina Bornova’daki. Anne bebek dostu hastane zaten. Aynı özel gibi. İlgisi doğumhanesi ve servisler çok güzel. Nasipse orada doğurcam