Eymen0212 çiğ köfte dürüm, muz, ekmek bunlaron hepsi çok yükseltiyor canım zaten kombo yapmissin 😊 maalesef ekmeğin her türlüsünu bırakman gerekecek. Bu granolalar var ondan alabilirsin kahvaltıda 1 adet sadece ama ben ondan yiyorum sadece kahvaltıda o da. Protein mutlaka alman lazım. Salata ağırlıklı besleneceksin mecburen ki 140 in üzerine çıkmasın. Glisemik indeksi düşük meyveler yaz netten çıkıyor anca onlardan ye o da 4 5 adet falan yani aşırıya kaçmadan. Günde 2 tam ceviz karabuğday patlağı ayran pastörize süt bunlar ara öğünlerin olsun. Salataların içine bakliyat da koyabilirsin. Maalesef ki dikkat etmen gerekiyor ben 3 haftadır bu şekilde ilerliyorum diyetisyene de gottim tabi listeden çıkmıyorum düzene girdi ama 1 kere dahi sapsan diyetten hemen yukseliyor