diya_du_kecan ya gönlüne göre olsun bklm tekrar git bklm benimde 13 haftada kıza benziyor dedi ama yani ben de eminim kız olduğuna kizimdada aynısı olduydu kıza benzettiydi bnde hissediyordum aceba flnmi diyordum snra belirtiler hep onu gosteriyordu bundada aynı şekil