Cemre2019 Yakın zamanda özellikle Sancaktepe ilhan varank eğitim araştırma hastanesinde sezeryan dogum yapan var mı ????
2802amine Cemre2019 yok ben bile bile yapmadm orda devlet hastanesinin dikiş olayına pek guvenemedim cunku
Fatmaanuur Cemre2019 2802amine evet bende sezeryan oldum ilk beneğimi şuan hamileym ve gene özelde doğururm cünkü sezeryan için devlet hastanesime pek güvenemiyorm işin acığı
Cemre2019 Fatmaanuur 3.gebeliğim benim 2sini de devlette yaptım. Bu bahsi gecen hastane yeni acıldı sayılır o yüzden sordum acaba orda yapan var mı diye 😕