Ebrubayar ben de aynı sizin gibiydim, perşembe akşam üstü beyaz katı akıntı geldi. Panik yapmayın, sabah doktorumu aradım bi gel bakalım dedi. Normalde de pazartesi günü planlı sezeryanım vardı. Alttan muayene etti açıklık yok dedi. Ama 5 dkda 1 sancım çıktı nst de🥹 oğlum beklediğimizden 3 gün erken gelmiş oldu böylece 💖
Eğer haftanız geldiyse, mutlaka doktorunuza danışın