betull_9 14 subatta kurtaj olmustum adetime 2 gun kaldi hamile oldugumu ogrendim 3+4 gunluguz hemen doktora gitmelimiyim kisa sure once kurtaj oldum diye ayni seyi yasamaktan korkuyorum
Beybimmm betull_9 canım bence gidip görün bende kürtaj oldum hemen sonra hamile kaldım direk gittim .
momofmychildren betull_9 20 ekimde kürtaj oldum 24 Kasım’da hamile olduğumu öğrendim kızım şu an 9 aylık ❤️
Burcukrblt betull_9 kurtajdan sonra degerleriniz nasildi kan olarak demir olarak feln bebek kac haftalikti alindiginda
Derya146 momofmychildren bende 24 Ekim’de kürtaj oldum fakat denememize rağmen hala hamile kalamadim inşallah bu ay olmuştur
betull_9 Burcukrblt degerlerime hic baktirmadim kurtajdan sonra doktor degerlerini takip edelim falanda demedi
Burcukrblt betull_9 cunku bende 14 subatta kurtaj oldum 18 haftalik olacakti alindiginda ben korundum daha yeni korunmayi biraktim tekrardan gebelik dusunuyrm ama benim demirim feln cok dusuktu 16 ydi kanda enfeksiyon cikmisti oda dustu bayagi o yuzden korundum birazda aslinda sizin nasildi acaba
Deletedmom_878 betull_9 bu gebeliğiniz nasılsın benim düşük yaptığımda öyleydi aynı şeyleri yaşarım diye korkuyorum
Burcukrblt betull_9 ben kendim saglik ocagina gittim baktirdim degerlerim baya dusuktu onlari biraz toparladim oyle dusunuyorum simdi gebelik hamileyken zorlanmamak adina
Smiley87 betull_9 bu aşamada doktorun tek yapabileceği beta takibi, 2 gün arayla beta değerine bakılıyor. En az 2 katına çıktıysa gebeliğin sağlıklı olduğu anlaşılıyor. Bu aşamadan sonra 7. Hafta gibi giderzen kalp atışı da duyulur inşallah
Hasret18ayaz betull_9 çokta kısa süre olmamis ben 21 eylülde kürtaj olup 1 Ekim’de yeniden hamile.kalmisim şuan 31+3 hamileyim
asil15 Kızlar bende 8 gün önce vakumlu kurtj oldum doktor sadece iki hafta iliski yasak dedi korunmadan falan bahsetmedi esimde bende tekrar bebek çok istiyoruz sizde beklemelimiyim.
betull_9 asil15 bana doktor 1 ay iliski yasak 3 ayda korunun demisti ama 3 cu ayimda hamile kaldim insallah bisi olmaz sende biraz korun cnm
GSA7 asil15 ben de kasımda kürtaj olmuştum doktor 3 ay beklemeyi önerdi en sağlıklısı vücudunun hazırlanmasına izin vermek en az bir iki adet görmeni öneririm
asil15 betull_9 kafam karıştı aslında yaşımda geçiyor korunmak istemiyorum vakumlu kurtaj oldum kanam dışında agri olmadı zaten henüz kontrole gitmedim sadece operasyon geçirdim gün doktor tertemiz hiç bir sorun yok bos keseni çektik 2 hafta sonra iĺiski yaşayabilirsin dedi
betull_9 asil15 bnmde vakumlu kurtajdi hic agrim olmadi 10 gun kansmam oldu sadece hayirlisi allahtan hic kafana takma ilk adetinden sonra korunmayi birak daha kolay gebe kaliniyo zaten kurtajdan sonra insallah seninde yuzun guler 🥰🥰