Esraa00 ErsBegAs maşallah sağlıkla gelsin inşallah Bizim de 42 yazıyor ama sezaryen olacağı için 1 ay falan olur
Zeynoaley ErsBegAs son 47 normal doğum gözüküyor o yüzden ben tam ne zaman gelir bilmiyorum 🥹 hayırla sağlıkla kolaylıkla gelsinler vaktini zamanını beklesin minik kelebekler 🤲🌸
Guzel_bebem ErsBegAs amin tüm bebişler vaktinde gelsin inşallah bizde bu gün 19 haftalık olduk çok şükür Rabbime 🩷
ReyHalVe21 ErsBegAs bizim bugün doktor kontrollümüz vardı. Doktora kaç haftalık dedim 24 dedi uygulama da 25+2 diyor ben bişey anlamadım bu işten
ReyHalVe21 ErsBegAs hm doğru ayy sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun küvözlerde yatmasın da önemli olan bunlar bence 🥹🫠🫣