Kızlae selam 10 gün adet geçikti geçen hafta kadın doğuma gittim kese gözükmedi kan verdim 2.30 ama hala olmadım rahim kalınlaşması görmüştü ara ara ağrım ve aşırı akıntım var doktor geç döllenme olabilir dedi 10 gün sonra gel dedi sizce ne zaman evde idrar testi yapsam çıkar