Yusuf1 hayır olumsuz hiç birşey söylemedi,ben aşırı üzülmüştüm ilk duyduğumda,doğumdan sonra 2 yaşa kadar geçiyor genelde diye ekledi,ben her gittimizde hatırlatıyorum bakıyor oda takma kafana geçecek normal diyor,ikiz olduğu için Perinatalojiye gidiyorum her seferinde çok uzun süre bakıyor,çevremde de duyduğum için bende takılmadım sadece kontrol amaçlı raporlarına yazdı çocuk doktoru baksın diye,yarın umarım güzel haberler verirsiniz mutlaka burayada yazın ama