Bilge38 İlk gebeliğimde 28. hafta baş aşağıydı bir daha hiç dönmedi ama 41 haftada sancı yok açılma yok bebek kanala inmedi sezaryen oldum.
İkinciye hamileyim bu da 28. haftada dönmüş doktor kontrolde söyledi
30′da da baş aşağıydı
34′te gittiğimde makat geliş dedi
aa dedm neden ters döndü ki
doktor döner ya onlar değişir dedi zaten sezaryen olacağım için önemsiz.
smdi 36 oldum sanırım tekrar baş aşağı oldugunu hissediyorum cuma komtrolüm var bakalm ne diyecek.cok hareketli bir hafta geçirdim ve yere cok eğildim bence tekrar normal dogum pozisyonuna geçti.
Değişiyor yani