Mariam1 bende bekleyemedim 😀 3. 4sene ara ile yaptım ve sonuc
Suan sabah bi uyandım dolaptaki yumurtaları cıkarıp kendi yatagında benim yatagımda parcalamıs heryer vasat bu yaptıgı tek hınzırlık degil tabi ben uyanana kadar evi alt üst eden 1.5yasında bi kız cocugu 😀😀
Allah can saglıgı versin tabi suan sinirimi ondan cıkaramadım karsımdada 3.düşünüyorum diyince yazmak içimi bosaltmak istedim hergün bi kaos biraz dinlenmek lazımmız ya 😀😀😀😀
Tabi bu araada esimin ısrarı ile 4. Cocuk için yumurtlama günü degerlendirmesi yapıyoruz suan fikirlerimin degiştigi noktaya gelmiş bile olabilirim