11mrv11 Bu isimler hakkında düşünceleriniz nedir? Farklı isim önerisi olan varsa da yazabilirseniz mutlu olurum. Hamza ağır bir isim mi ki diyoruz, Ömer de aşırı fazla diyoruz. 36 hafta olmak üzereyim hala ismi yok
Miniboy 11mrv11 karar vermesi en zor şey. Ama acele etmeyin içinize en sinende karar kılarsınız. 2 isim koyarsın ek eklersin şekillenir daha
tahamommy 11mrv11 okul öncesi öğretmenlik yaptım hangi çocuk isimleri hareketliyse o isimlerden uzak dururum şansıma 2 hamza gördüm ikisi de beni mahvetmişti unutamıyorum 😅 ömerler sakin oluyor bir de miraç ismine amaan diyorum 🥲
Alya05 11mrv11 Ömer Ali. Ayyy ikidise güzel. İki oğlum olsa Ömer ve Hamza ismini seçerdim 😁 insan karar veremiyor
Mzzz Açıkçası ben ikisinide beğenmedim Hamza çok ağır ne bileyim sanki büyük adam gibi ☺️ ömer olabilir tabi hamzaya göre daha iyi ama dediğiniz gibi çok fazla☺️ ömer asaf, kerem , yagız, yiğit, yiğit Ali, asil vs. ☺️
deli66mavi Oğlumun ismi Ali Hamza. Çok severek koydum. Yalnız Hmza isminin ağırlığını taşıyor çok güçlü bir çocuk. Çocuk Hamza ismini taşır ama siz taşıyabilecek misiniz kendinize bir sorun derim 😂 2. Ye hamileym buna da erkek dedi doktor. Yusuf ve ömer arasında kararsızım.
tahamommy deli66mavi bende Yusuf çok istiyordum ama çok var bu sene özellikle okulda sıkıntısını çeker mi diye şimdiden düşünüyorum 😅
tahamommy Phyloo Bi Ali talha vardı aşko akıllı ve baya kendini gösteren bi çocuktu sadece bi yiğit vardı sessiz sakindi fena değildi tabi birbiriyle birleşince ne olur bilmiyorum 😅
Krystal 11mrv11 Yeğenimin adı Hamza. Öyle ağırlığı yok. Yanına Yiğit ismini de koyduk..fazla cesur sadece o kadar🤭
Mavi666 11mrv11 Ömer Ali Barış Umut Özgür Bunlar sevdiğim klasik isimler. Aren Robin Arda Deniz Can Bunlar da çok klasik olmayan sevdiğim isimler.