Bestebasak ikinci gebeliğim 115 kg ile hamile kaldım son bir ayım kaldı 4 kg aldım sadece hiç midem bulanmadı, agrım sızım olmadı şeker tansiyon hiç çıkmadı.Yediklerimide kısıtlamadım sadece çok hareketliyim bir ay öncesine kadar bisiklete bile biniyordum,fazla kilo ile hamile kalınca çok kg alınmıyor. İlk gebelikte 90 kg idim 26 kg almıştım. Yediklerinize dikkat edip hareket halinde kalırsanız hiç kg almadan da ilerleyebilirsiniz bence