Turuncukadin Gtopcucan sancı yok canım bir ara çok ufak dalgalanmış o da doğum sancısı vs değil zaten kayda değer değil. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 🥰 ben de 37+2 oldum bekliyorum
Gtopcucan Turuncukadin sağlıkla gelsinler ama şu son günler beni zorlardı iyiydim insanlar son üç ay zor diyorlar ama son bir ay zorlandım biraz gelmesini istiyorum artık bebişimin 🌸
Turuncukadin Gtopcucan evet ya ben de öyle son 1 ay çok zormuş gerçekten. Sağlıkla doğsunlar inşallah🥰