İkiz gebeliğim vardı birisinin 7. Haftasında kalbi durdu diğeri 11+3 bebeğim gayet sağlıklı diğerini vücut kendisi eritir dediler ama üç gündür kahverengi lekelenmem oluyor günde üç kez progestan alıyorum fitil şekilde bu durumu yaşayan var mı varsa süreç nasıl ilerledi