Ecmsyl Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim, gerçekten okumak çok iyi geldi. Üçüncü doğum yapacak olmanız, bir yandan taşınma süreci, bir yandan çocuklar… Kolay değil ama ne güzel ki bu kadar güçlü ve hazırlıklı yaklaşıyorsunuz her şeye, inşallah Allah işlerinizi de doğumunuzu da kolaylaştırsın 🩵 Önceki hastaneye gitme fikriniz de çok tatlı, insan güvenli limanını bırakmak istemiyor sizi anlıyorum, doğumda güven hissinin ne kadar önemli olduğunu şimdiden hissediyorum ☺️
Umarım her şey gönlünüzce olur yeni yuvanızda da ailenizle. Allah sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de yavrunuzu 🤗