Merhabalar normalde 9+1 olması gerekiyor 3 gün falan oynuyordu poliklinikte doktorun ölçümünde ama dün acile getmek zorunda kaldım hafif akıntıda kan gördüğüm için 1 hafta geri hesapladı ölçümde normal midir acaba kalp atışlarını da dinledik çok şükür bi sıkıntı da gözükmedi kanama alanları vardı 6 haftada ben kanama alanıda görmedim dedi tekrar bi kan görmedim çok şükür ama haftasının geri kalması korkuttu