Dalja normal doğumda bilmiyorum ama sezaryende zaten önlük giyiyorsunuz odaya geldiğimde pijamanın üstünü giymiştim altımda depend vardı zaten kıştı ve pike vardı hep sütümde altımı giymedim çünkü saat başı iğne vurmaya geliyorlardı pijamayı sıyırmak zaten ameliyat izinden zor oluyordu öyle çıkana takıldım hastaneden çıkarken giydim pijamamın altını 😂