defnem_ Sağlıkla kavuşmanızı dilerim. Benim de perşembe öğlen sezaryenim var. 🥹 genel anestezi sonrası ayılmak biraz daha zor olabiliyor. Mümkün mertebe ilk yarım saat içinde emzirmenizi tavsiye ederim. Siz baygın da olsanız biri bebeğinizi göğsünüze tutsun. İlk yarım saatteki anne sütü kıymetli.