Adetime iki gün kala peçeteme pembemsi lekelenmeler gelmişti gün boyu ara ara devam etti ve bir gün kala ise yani bugün biraz kahverengiye dönüştü normalde adet günüm yarın test yaptım çift çizgi çıktı acaba bu lekelerden bir sorun teşkil eder mi bunu yaşayan var mı