Bussrra İkinci gebeliğim, ilk gebeliğim 2buçuk sene önce normal doğumla olmuştu. Şimdi tekrar normal doğum olcak inşallah ama bebeğin kilosu biraz korkutuyor beni . 4 kilo 10 gram , boyu 54cm . 4 kilo üzerinde normal doğum yapan var mı aranızda
Durukus0202020 Bussrra doktor bsy demiyor mu benim bildiğim 4ten sonra normal doğum yaptırmıyorlar ki sizin daha haftası da dolmamış
Kmsleyll Bussrra Ben yaptım 40+0 da 4 cm acılma ile 12 saat beklendi sonra sancı olmayınca suni verildi ilk kızım 3610 du ve kesiyle bi kaç ıkınmada cıktı ama 2 ci kızım 4250 idi ultasonda normalde yasaktı ama bende normal direttiğim için normal denendi 4050 gr 55 cm doğdu anca kanalda cok sıkıştı ve ıkınmalarım cok oldu cıkmadı ben pek önermem yani bir daha aynı durumla karsı karsıya kalsam normal diye diretmem gerçekten bebekte yada bende baska bir sorun olabilirdi ama tabi doktorunuzla devam edin zaten devlet hastaneleri 4 ü geçince yasak normalde normal doğum yaptırılmıyor
nurhuma17 Bussrra benim 39+3 de4100 gr dedi Dr um sezeryan öneriyorum dedi ama istersen normal deneriz ama sende bebek de çok hırpalanırsınız dedi köprücük kemiği kırılabilir yoğun bakıma alına bilir vs vs bir sürü risk sıraladı ve 2 gün sonrasına planlı sezeryan oldum bebeğim 4050 gr doğdu iyikide sezeryan olmuşum elhamdulillah ikimizde çok iyiyiz
Goktug16 Bussrra benimde 2.gebeligim normal olmuştu ilk doğumum 35 haftalık 3200 gramdi doktor 4 kg bulur dedi sebze ve çorba ağırlıklı beslen dedi çatı muayenesi yapılıyor mu 2.gebelikte
Bussrra İkinci doğum olacağı için kolay doğurursun diyor. Açılmam güzelmiş ama sancı yok . 1 hafta daha beklicez . Sancı olmazsa suni sancı verecekmiş
Busraa199 Bussrra Devlet Hastanesi’nde 4500 grama kadar normal doğum deneriz denildiği için özele gittim fazla geldi çünkü özel de ise 4000 grama kadar normal deneriz fazlası olursa sezaryen olur bebeği ve anneyi riske atamayız dedi
Bussrra Busraa199 bebeğin boyu kısa kilosu fazla değil. Orantılıymış . Yani boyu uzun olduğu için kilosu 4 kg dedi. Boyu ortalama olsaydı kilosu da ortalama 3600-3700 olurdu dedi
Busraa199 Bussrra Benim bebeğim bir hafta önden gidiyo şuan devlet hastanesinin böyle demesi bana garip geldiği için değiştirdim en başından da söylemişti küçük bir bebek bekleme diye ama şuan için normal
Mrvsmt2502 Bussrra 6 gün önce 4090 gr bebeğimi normal doğurdum biraz dikişim var ama kolaydı benimde 2.