-mavim- Sans_seninle bu ay benim de öyle oldu acaba hangisi önemli yumurtlama günü mü çatlama günü mü
yasarceyda12 Sans_seninle pik günüm nisanın 9uydu ben 7si ve 10unu değerlendirdim 7de test silikti 9da kıpkırmızı ama o akşam yapmadık 10unda silipğe dönmüşyü şu an hamileyim
Sans_seninle NoName_ ayy inşalalh ya Ovilasyon takibi etmiyorum ama iki gün yaptım çatladığı gün yapmışım