Demet10 Doktorum bana yapısıklık görünmüyor Ama Hangi doktora gidersen git kimse sana kesin var veya yok diyemez dedi yani o ameliyat esnasında genelde belli olur dedii Korkunu çok iyi anlıyorum çünkü bende çook korkuyorum Ne oldugunu bilmiyorum nasıl olcak bilmiyorum ama bıldıgım şey Rabbim Sınıyorsa Vardır bir bildiği Muhakkak Herşey Onun Elinde Dua Bizden Takdir Zaten Onun 🙏🙏