Bende yaptırdım ben 6 seans yaptırdım galiba son 2 seans rahim bölgemeydi. Niyetimi belli ettim yapan abla öyle dedi hacamat ile 12 kişinin gebe kalmasını sağlamış 13. De benim tavsiye ederim. Hatta daha sonra Dr a gittim. Neden yaptırdın vs diye sormadı bile o kadar çiziğin içinde ameliyat yaramı gördü. Ruhen ve bedenen rahatlıyosun. Vurulan aşıların etkilerini de azaltıyor.