Serklajlıyım 20+3 haftalığım çok afedersiniz aşırı gaz sancısı çekiyorum 2 gündür aralarda gelen bacak ağrım var ama geçiyor dinlenince doktorum 2. Gebeliğim olduğu için doğum sancısını biliyorsundur dedi ama unutuyor insan her durumda her ağrıda. Panik oluyorum bilgisi olan anneler yazarsa Çok sevinirim hangi durumlar doğum belirtisi akıntı ne tür akıntı vs