yenigebeyim benim alerjim var toz tüy akarlara ilaçlarım da raporlu zaten alerjik astımım var doktor bana astım ilaçlarını gebelikte kesmiyoruz dedi en başından ama ben ne olur ne olmaz kullanmıyordum ama bahar aylarında öksürük krizleri ve tıkanmalarımdan dolayı nefes alamaz hale geldiğim için tekrar kullanmaya başladım doktoruma tekrar danışarak o da kullanabilirsin dedi zaten