Merhabalar kızlar bir post daha açmıştım bugün kontrol vardı gittik kese yine gözüktü ama bebeği göremedi doktorum. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Uygulamaya göre 6+4 üm. Boş kese olmasından korkuyorum. Betamada bakmış 10 bin küsür olması gereken betada . Ama boş kese olursa nasıl anlarız ki🥺 2 dir görmüyoruz.