Kızlar bugün bas ve boyun agrisindan dolayı sağlık ocağına gidip tansiyonuma baktırmak istedim 137 ye 10 çıktı hemşire yüksek dedi sonra acile gittim serum falan verdiler ama bas ve boyun agrim hala geçmiyor napabilirim var mi bi öneriniz varsa yazın lütfen çok kötüyüm 😫 35+5 haftalığım bu arada