afra119- İki ay önce sezeryan doğum yaptım, ve arada büyük tualetimi yaptıktan sonra peçetede kan görüyorum ve bugün baya adet kanı gibiydi adet oldum sandım ama yok arkadan gelmiş, çok korkmaya başladım, başına gelen varmı acaba?
anneolmakneguzel_ afra119- çatlaktır canım. Uzun süre Gecmesse bi doktora görün. Kıpkırmızı renkse korkma
Senagrkn Çatlak olunca zorlamada felan hemen kanıyor malesef bendede var arada kendini gösteriyor doktoruna söylersen çatlak için krem verir
afra119- Senagrkn ben hamileliğim boyunca kabızlık yaşadım arada kabız şurubu içtim ama çok ikiniyordum ondan kalmış olabilir mi acaba
gizemmccc Sevim_Demir sizde ne zamandır çatlak vardı bende de var 4 ay olucak çok canım acıyor belirtilerinzğ neydi
Senagrkn afra119- evet olabilir zorlama yapmamak lazım işte sen doktora durumu anlat o zaten krem yazar
Sevim_Demir gizemmccc ben 2023 de ameliyat oldum şuan hamileyim tekrar basurum belli etti kendini doktorum normal dedi geçmezse doğumdan sonra tekrar gel dedi. Bende hiç kanama olmadı şükür ama çok kaşınıyordu acıyordu. Doktor makat çatlağı (anal fissür) ve basur var dedi bikaç ay ilaç krem fln kullandım geçmeyince ameliyat dedi. Kimisinde kanama çok oluyormuş. Ama kaşıntısı çok kötü ya geçmiş olsun sizede