Glcnalya doğum yapmadım ama 2 kere ameliyat oldum. Kadın hasta bölümünde 2 sinde de memnun kaldım açıkçası en son kürtaj olmuştum bir hemsire birazcık gıcıktı sadece o kadar. Tek kötu yanı odalarin cift kisilik olmasi tekte oluyor ama dolu oluyor. Birde esinin yaninda olmaması