keyfimin-kahyasi-misin Eslem2112 adeti geldimi gectiki gecmediyse bu testlerde net bişey gorynmez ki zaten Ama direk çıktıysa var bence bekledikten sornaysa güvenmeyin
keyfimin-kahyasi-misin Ureginayse umarım vardır m psikolejikte olabilir Stres olmamaya çalış ve imkanın varsa erken gebelik testi yap
Baharkokusu Eslem2112 yok yok net olması gerekmiyo kesinlikle erken yakalanırsa çok çok silik çizgiyle de öğrenilir.😁ablaniza şunu gosterin lütfen benim ilk testim. testlerde benziyo birbirine benimki labaquikdi🌺
Eslem2112 Baharkokusu hemen atıyorum cnm kendisine 😃çok üzülüyor biliomusun allah hakedenlere evlat nasip etsin inşallah eniştemde çok istiyor ablamda inşallah vardır ve çok mutlu olurlar
keyfimin-kahyasi-misin Eslem2112 Kalbinden geçen neyse o olsun ama Stres yapmasın varsa bile daha net olması imkansız şuan çok erken
Baharkokusu Eslem2112 Ayy çok çok iyi anlıyorum ☺️ bende şuan gebeyim dua ediyim Allah tez zamanda yüzlerini güldürsün onlarında tüm isteyenlerinde🌺
Baharkokusu Aslihan_adiguzel51 şoyle soyleyim benim adet günüm epey gectikden sonra öğrendim geç döllenme yaşadım 🌺adete çok yakın gebe kalmışım ☺️ yanilmiyosam adetim on gün geçince bu testle öğrendim
Baharkokusu Ureginayse ben pek kuruma çizgisine benzetedim ☺️çizgide var inşallah yanilmayiz herşey gönlünüzce olsun 🌺
Eslem2112 @etkafa @ppmerlina @GezenTavuk_2 Canlarım ablamın testine bi bakarmısınız merak etmeyin ben değilim 😂😂😂kalpten gitmeyin
Blueeberryy Eslem2112 10 tl lik testlerdi valla adini unuttum testi bu sabah tekrar etsin ilk idrarla ben iki tand almistim farkli markA birinde cok silikti ertesi gun tekrar yapmistim koyulasmisti biraz daha 5 6 gun sonrada kan vermeye gitmistim